دسته
وبلاگهاي برگزيده
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1748073
تعداد نوشته ها : 1695
تعداد نظرات : 564
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
پسر جوان به دلیل ترکیدن آدامس جان باخت
رییس پلیس منطقه «کونوتوپ» در شمال «اوکراین» در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور، عنوان کرد: این پسر 25 ساله که دانشجوی دانشکده پلی تکنیک «کیف» در اوکراین بود، هنگام کار با کامپیوتر خود و در منزلش به دلیل ترکیدن آدامس جان خود را از دست داد.
رسانه‌های «اوکراین» اعلام کرد: یک دانشجوی شیمی در شمال این کشور حین جویدن آدامس و به دلیل ترکیدن آن در دهانش جان باخت.

به گزارش ایسنا، رییس پلیس منطقه «کونوتوپ» در شمال «اوکراین» در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور، عنوان کرد: این پسر 25 ساله که دانشجوی دانشکده پلی تکنیک «کیف» در اوکراین بود، هنگام کار با کامپیوتر خود و در منزلش به دلیل ترکیدن آدامس جان خود را از دست داد.

وی خاطر نشان کرد: در گزارش همسایگان این مرد جوان آمده است که صدای بلند ترکیدن این آدامس در بیرون از اتاق این پسر جوان شنیده شد.

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، این حادثه اواخر روز شنبه هفته جاری رخ داد و خویشاوندان و همسایگان این پسر جوان،‌ بلافاصله پس از شنیدن این صدای بلند به اتاق وی رفته و متوجه شدند قسمتی از صورت این پسر با ترکیدن آدامس از بین رفته است.

در گزارش این خبرگزاری همچنین آمده است که در آزمایشات لابراتوار پلیس منطقه «کونوتوپ» این موضوع مشخص شد که سطح این آدامس که جان این پسر 25 ساله را گرفت که با ماده‌ای شیمیایی که نوع آن مشخص نشده است، پوشیده شده بود و در تماس با بزاق دهان به اسید سیتریک و مواد انفجاری تبدیل و پس از آن منفجر شده است.

گفتنی است، تحقیقات در مورد چگونگی قرار گرفتن و یا مخلوط شدن این ماده انفجاری با آدامس توسط کارشناسان منطقه ادامه دارد، همچنین مقامات پلیس از دادن اطلاعات بیشتر در این رابطه با این حادثه خودداری کردند، چرا که احتمال ترس عمومی وجود دارد.

لازم به ذکر است، بازرسان پلیس اوکراین این احتمال را می‌دهند که این رویداد با فعالیت‌های باندهای جنایتکار در این کشور مرتبط باشد.
منبع : تابناک

دسته ها : خبر - حوادث
پنج شنبه نوزدهم 9 1388
X