دسته
وبلاگهاي برگزيده
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1755992
تعداد نوشته ها : 1695
تعداد نظرات : 564
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
امروز صادر شد؛
پیام محسن رضایی به مناسبت شهادت جمعی از فرزندان ایران اسلامی
این ضایعه در ادامه حوادث اخیر کردستان، حاکی از آن است که استعمارگران برای آینده خاورمیانه و منطقه آسیای جنوب غربی، خواب های فراوان دیده اند.
محسن رضایی با صدور پیامی، شهادت جمعی از فرزندان ایران اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان که به شهادت جمعی از فرزندان ایران اسلامی منجر شد بار دیگر پرده از چهره ددمنشانه انگلیس، اسرائیل و منافقین کنار زد و هراس آنان از وحدت شیعه و سنی را به نمایش گذاشت.

این ضایعه در ادامه حوادث اخیر کردستان، حاکی از آن است که استعمارگران برای آینده خاورمیانه و منطقه آسیای جنوب غربی، خواب های فراوان دیده اند. اما باید بدانند که این شهادت ها، درخت تناور وحدت شیعه و سنی را بیش از پیش بارور خواهد کرد و این مسیر نورانی در پرتو نورافشانی ارواح شهدای وحدت و جهاد فی سبیل الله، روز بروز شفاف تر و مشعشع تر خواهد شد.

اینجانب مراتب تکریم و ارادت خود را نسبت به جمع شهدای این حادثه به ویژه فرماندهان و سران طوایف و علی الخصوص سردار نامدار و مجاهد والامقام، یادگار سرافراز دوران دفاع مقدس، برادرم سردار نورعلی شوشتری ـ که بی تردید هیچ پاداشی جز شهادت، زحمات و فداکاری های خالصانه او در راه خدا را جبران نمی کرد ـ ابراز می دارم و با تبریک و تسلیت این شهادت ها، به محضر فرمانده معظم کل قوا، آحاد نیروهای مسلح و قاطبه طوایف و علما و مردم وفادار خطه سیستان و بلوچستان ـ اعم از شیعه و سنی ـ و نیز به خانواده و بازماندگان مکرم آنان، از درگاه حضرت حق، علو درجات این عزیزان را طلب می کنم.

محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

دسته ها : در محضر شهید - پیام
يکشنبه بیست و ششم 7 1388
X