دسته
وبلاگهاي برگزيده
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1760522
تعداد نوشته ها : 1695
تعداد نظرات : 564
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

تآخیر 5 ساله مراسم عروسی به خاطر دعوا بر سر تالار

 اختلاف دختر و پسر جوان بر سر نحوه برگزاری مراسم عروسی منجر به اختلاف شدید بین آنها و جدایی 5 ساله آنها از هم شد.



زوج جوانی که 5 سال گذشته را به دلیل اختلاف بر نحوه برگزاری مراسم عروسی با هم قهر کرده بودند، سرانجام برای شروع زندگی مشترک به توافق رسیدند.

قاضی صداقتی، رئیس شعبه 262 مجتمع قضایی خانواده در این باره گفت: سال 83 زوج جوانی یک هفته قبل از ازدواج و بر سر این موضوع که مهمانی عروسی به صورت مختلط برگزاز شود یا نه، با هم اختلاف شدیدی پیدا می‌کنند.

وی افزود: این اختلاف به قدری بالا می‌گیرد که دختر و پسر جوان با وجود پا درمیانی بزرگان فامیل، یک هفته قبل از ازدواج تصمیم گرفتند از هم جدا شوند.
صداقتی ادامه داد: مرد جوان اصرار داشته است که مهمانی باید در تالار مورد نظر او و به صورت مختلط برگزار شود که در مقابل دختر با بیان اینکه این کار با فرهنگ خانواده ما در تضاد است با این کار مخالفت کرد.

وی با بیان اینکه مهریه دختر 614 سکه در نظر گرفته شده است، افزود: تنها کاری که بزرگان فامیل توانستند برای منصرف کردن آنها از طلاق انجام دهند این بود که آنها فقط از تصمیم خود مبنی بر طلاق منصرف شوند.

وی ادامه داد: دختر و پسر جوان از تصمیم خود در جدایی منصرف شدند، اما تصمیم گرفتند که تا روزی که درباره نحوه برگزاری مراسم عرسی به توافق برسند از هم جدا باشند.
رئیس شعبه 262 مجتمع قضایی خانواده افزود: تا هفته قبل که بیش از 5 سال از این موضوع گذشته، این زوج با وجود اینکه با هم محرم هستند، جدا از هم زندگی می‌کنند و تلاش بستگان برای آشتی دادن آنها نتیجه نداده بود.

صداقتی ادامه داد: سرانجام هفته گذشته زوج جوان تصمیم گرفتند به این اختلاف قدیمی پایان دهند و بدون برگزاری مراسم عروسی، با هم ازدواج کنند.

وی افزود: اما مشکل آنها با این کار هم برطرف نشد و بار دیگر آنها بر سر محل سکونت با هم اختلاف پیدا کردند و دختر اصرار داشت که نمی‌خواهد نزدیک خانه مادر شوهر زندگی کند.

صداقتی گفت: سرانجام این مشکل نیز حل شد و این زوج تا چند روز دیگر و بعد از 5 سال دوری از هم زندگی مشترک خود را آغاز خواهند کرد.

منبع : خبر آن لاین

دسته ها : خبر - حوادث
يکشنبه هفدهم 8 1388
X