دسته
وبلاگهاي برگزيده
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1760512
تعداد نوشته ها : 1695
تعداد نظرات : 564
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
صیادی که جان 22 نفررانجات داد
رستمی پس از دو ساعت تلاش، ایثار و از خود گذشتگی و بدون هیچگونه چشمداشتی این تعداد از مسافران را از آب گرفته و با قایق خود سالم در ساحل امن خلیج فارس و بندر صیادی گناوه پیاده نمود .
خلیج فارس: رییس اداره بنادر صیادی شیلات استان بوشهر اعلام کرد: ظهراب رستمی از صیادان قایق دار گناوه ای همان فردی است که در جریان غرق شدن اتوبوس دریایی خارگ- گناوه با فداکاری جان 22 نفر را نجات داد.

علیرضا زارع افزود: جمعه 3 هفته پیش در یک روز طوفانی این صیاد با اقدامی خداپسندانه و بی نظیر با قایق خود جان 22 نفر از 25 مسافر اتوبوس دریایی خارگ را که بر اثر طوفان و برخورد موج منهدم و واژگون شده بود، در 4 مایلی گناوه نجات داد.

به گفته وی، رستمی پس از دو ساعت تلاش، ایثار و از خود گذشتگی و بدون هیچگونه چشمداشتی این تعداد از مسافران را از آب گرفته و با قایق خود سالم در ساحل امن خلیج فارس و بندر صیادی گناوه پیاده نمود .

رییس اداره بنادر صیادی شیلات استان درخواست کرد: مسئولین سیاسی استان ، خصوصا مسئولین و متولیان امر دریانوردی که وظیفه نجات از نظر قانونی بر عهده آنها می باشد به نحو شایسته ای از این فرشته نجات تقدیر معنوی و مادی به عمل آورند تا انگیزه ایثار و گذشت در بین همه دریانوردان توسعه باید.

گفتنی است در جریان این حادثه دریایی 3 نفر جان خود را از دست دادند.
منبع : فردا

دسته ها : خبر - حوادث
چهارشنبه بیست و هفتم 8 1388
X