دسته
وبلاگهاي برگزيده
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1755994
تعداد نوشته ها : 1695
تعداد نظرات : 564
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
شهادت4 تن از نیروهای انتظامی در کرمان
ر پی شناسایی ماشین حامل مواد مخدر در جاده ایرانشهر به زهکلوت، ماموران شهرستان رودبار با اعزام به منطقه با اشرار درگیر شدند.
ایسنا: در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان رودبار در جنوب استان کرمان، چهار نفر از ماموران انتظامی این شهرستان روز چهارشنبه به شهادت رسیدند.

سردار "محمدرضا اسحاقی" فرمانده انتظامی استان کرمان با اعلام این مطلب گفت: در پی شناسایی ماشین حامل مواد مخدر در جاده ایرانشهر به زهکلوت، ماموران شهرستان رودبار با اعزام به منطقه با اشرار درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری چهار تن از نیروهای انتظامی به اسامی گروهبان یکم "سعید عباس زاده"، سربازان وظیفه "ایوب کریمی"، "خوبیار فرامرزی" و "نبی‌الله جعفری" به شهادت رسیدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان، تصریح کرد: پس از این درگیری اشرار با جا گذاشتن خودروی حامل مواد مخدر از منطقه فرار کردند که نیروهای انتظامی در حال تعقیب آنها هستند.

وی با اشاره به وضعیت منطقه و ترانزیت مواد مخدر در شرق کشور یادآور شد: جان برکفان نیروی انتظامی با ایثار جان خود از تردد و قاچاق موادمخدر به منطقه جلوگیری کرده و اجازه حضور اشرار را در استان کرمان نمی دهند.

سردار اسحاقی، وضعیت خاص استان کرمان و پهناوری و نزدیکی این استان با مرزهای شرق کشور را با حضور کاروان‌های موادمخدر در ارتباط دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همه تلاش خود را برای برقراری امنیت و مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر بکار خواهد بست و کسانی که در شهادت ماموران انتظامی دست داشته اند نیز بزودی دستگیر و به جزای اعمال خود خواهند رسید.

گفتنی است، مراسم تشیع پیکر این شهدا روز پنجشنبه برگزار شد.

دسته ها : خبر - حوادث
شنبه جهاردهم 9 1388
X