دسته
وبلاگهاي برگزيده
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1756007
تعداد نوشته ها : 1695
تعداد نظرات : 564
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان


زوجی مسن بعد از تولد نوه شان با هم دچار اختلاف شدند و ترجیح دادند به زندگی مشترک شان پایان بدهند.
 
این زوج صبح دیروز به مجتمع قضایی خانواده تهران رفتند و با اصرار از قاضی شعبه 268 خواستند حکم طلاق آنها را صادر کند. زن مسن که حبیبه نام دارد به قاضی حسن عموزادی گفت؛«من و عروسم رابطه چندان خوبی با هم نداشتیم. در واقع از همان اول هم با ازدواج پسرم با مینو زیاد موافق نبودم اما نتوانستم نظرم را اعمال کنم. پس از آنکه زندگی مشترک پسر و عروسم شروع شد سعی داشتم رفت و آمدی با آنها نداشته باشم تا اینکه پس از مدتی نوه ام به دنیا آمد. او آنقدر برایم عزیز بود که به خاطرش نظرم را درباره مینو تغییر دادم و رفتارم با وی بهتر شد حتی تصمیم گرفتم چند روزی به خانه پسرم بروم و از مینو و دخترش مراقبت کنم اما بعد از آن بود که بهانه گیری های شوهرم شروع شد. او از آن زمان به بعد زندگی را به کامم تلخ کرده و به هر بهانه یی دعوا و مشاجره راه می اندازد. این رفتارهای همسرم آنقدر ادامه پیدا کرد که تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم.» 

پس از اظهارات این زن، شوهرش ماجرا را این طور توضیح داد؛ «من در روابط همسرم با مینو هیچ دخالتی نمی کردم و ترجیح می دادم خودشان مشکلات موجود را برطرف کنند اما وقتی نوه مان به دنیا آمد زندگی من دستخوش تحول شد. از آن به بعد همسرم بیش از حد به مینو و دخترش توجه می کند و کارهای خانه را فراموش کرده است، او دیگر اهمیتی به من نمی دهد. او از یاد برده است شوهر دارد. من نمی توانم با چنین زنی زندگی کنم و حالا که او نوه اش را به من ترجیح می دهد بهتر است از هم جدا شویم.»
 
قاضی عموزادی بعد از شنیدن اظهارات دو طرف، آنها را به سازش دعوت کرد اما نصیحت های او بی فایده بود و در نهایت حکم طلاق صادر شد.

 

منبع : فرارو


دسته ها : خبر - حوادث
سه شنبه پانزدهم 10 1388
X