دسته
وبلاگهاي برگزيده
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1762257
تعداد نوشته ها : 1695
تعداد نظرات : 564
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
واکنش حجت‌الاسلام صدوقی به آتش کشیدن در منزلش
امام جمعه یزد در واکنش به هتک حرمت به بیت شهید صدوقی گفت: خود را برای هرگونه رنج و زحمتی آماده کرده‌ام.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین صدوقی نماینده ولی فقیه در استان یزد که در جمع روحانیون سخن می‌گفت، اظهار داشت: من به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و به پیروی از حضرت علی (ع) و برای احترام به دستاوردهای انقلاب و امام و مقام عظمای ولایت هیچ حرف و سخنی ندارم و خود را برای هرگونه رنج و زحمتی آماده کرده‌ام.
وی همچنین از طلاب و روحانیون خواست آرامش خود را حفظ کنند و بی‌جهت گروه خاصی را مورد اهانت قرار ندهند.

فرزند سومین شهید محراب تصریح کرد: من در خانواده‌ای بزرگ شده‌ام که از دورویی و دوچهرگی دور بوده و مواضع و صحبت‌های من براساس تکلیف شرعی است و بنده در راستای خط امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت می‌کنم.
امام جمعه یزد افزود: هتک حرمت به بیت شهید محراب آیت‌الله صدوقی هرچند سنگین است و لیکن بدیهی است در راه پاسداری از اسلام و حمایت از حق و حقیقت، این اولین در منزلی نیست که به آتش کشیده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تلاش برای حفظ وحدت جامعه را ضروری دانست و گفت: مدتی است تندروهای دو جناح وحدت جامعه را نشانه رفته‌اند و نمی‌خواهند کشور آرامش داشته باشد.

حجت الاسلام صدوقی بر دوری از تعصبات و پی بردن به واقعیت‌ها تاکید کرد و ادامه داد: اینکه افراد و اشخاص را از نظام و ولایت و خط امام دورکنیم، قطعاً به سود هیچ کس نیست و آنچه رهبری بیان کرده است، جذب حداکثری و دفع حداقلی است.

همچنین رئیس کل دادگستری یزد گفت: دستگاه قضایی استان پس از شناسایی عاملان توهین به بیت سومین شهید محراب، آنها را در کوتاهترین زمان ممکن محاکمه و طبق قانون و با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.
به گزارش ایلنا، غلامحسین حیدری در دیدار کارمندان این دادگستری با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، ضمن محکوم کردن هتک حرمت به بیت سومین شهید محراب آیت‌الله صدوقی، از نیروهای انتظامی و اطلاعاتی استان خواست نسبت به شناسایی این افراد و معرفی آنان به دستگاه قضایی اقدام کنند.
منبع : تابناک

دسته ها : خبر - سیاسی
سه شنبه بیست و دوم 10 1388
X