دسته
وبلاگهاي برگزيده
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1760553
تعداد نوشته ها : 1695
تعداد نظرات : 564
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
نگاهی به بیشترین و کمترینهای کابینه دهم
امروز پنجمین و آخرین روز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دهم توسط مجلس شورای اسلامی بود که بر اساس رای گیری نهایی 18 وزیر از 21 وزیر پیشنهادی موفق به کسب رای اعتماد از مجلس شدند.

به گزارش ایرنا، بیشترین و کمترین آرا موافق، مخالف و ممتنع بدین شرح است؛

**بیشترین رای موافق
احمد وحیدی، گزینه پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح با 227 موافق، سیدمرتضی بختیاری، وزیر پیشنهادی دادگستری، 225 موافق، و پس از آن سیدشمس الدین حسینی، وزارت اقتصادی و دارایی با 224 موافق، به ترتیب بیشترین آرا موافق را به خود اختصاص دادند.

**بیشترین رای مخالف
بیشترین رای مخالف به ترتیب به سوسن کشاورز، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با 209 مخالف، فاطمه آجورلو، وزیر پیشنهادی رفاه و تامین اجتماعی، با 181 مخالف و محمدعلی آبادی، وزیر پیشنهادی نیرو با 117 مخالف، اختصاص یافت.

**کمترین رای مخالف
در بخش کمترین آرای مخالف کسب شده، سیدمرتضی بختیاری، وزیر پیشنهادی دادگستری با 36 مخالف، علی نیکزاد وزیر پیشنهادی مسکن و شهرسازی با 40 مخالف، و سیدشمس الدین حسینی، وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی با 41 مخالف به ترتیب اول تا سوم شدند.

**کمترین موافق
همچنین، سوسن کشاورز وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با 49 موافق، فاطمه آجورلو وزیر پیشنهادی رفاه و تامین اجتماعی با 76 موافق و محمدعلی آبادی، وزیر پیشنهادی نیرو با 137 موافق کمترین رای را به دست آوردند.

**بیشترین و کمترین ممتنع ها
احمد وحیدی، وزیرپیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح کمترین ممتنع یعنی 5 رای و مهدی غضنفری وزیر پیشنهادی بازرگانی و محمد عباسی وزیر پیشنهادی تعاون، 37 رای ممتنع را به خود اختصاص دادند.
منبع : تابناک

دسته ها : خبر سیاسی
پنج شنبه دوازدهم 6 1388
X